Unitas ’59 1- Bergeijk 1 3-2

Unitas ’59 1- Bergeijk 1            3-2

Unitas heeft door deze overwinning de kop overgenomen van Bergeijk in 4E. In de langdurige “blessure” tijd wist de thuisclub de beslissende goal te scoren nadat Bergeijk steeds weer de achterstand goed wist te maken.

Gedurende de 1e helft was Unitas de betere ploeg. Kreeg diverse mogelijkheden maar de afwerking ontbrak veelal. De beste kans was zelfs nog voor Bergeijk maar Jens Cuypers wist in de 25e minuut een goede kans te missen. Na een corner kwam de thuisclub dan toch op voorsprong Merijn Franssen scoorde met het hoofd 1-0.

Daarmee was de ruststand bereikt.

Na rust kwam Bergeijk beter voor de dag en in de 54e minuut wist Ward Cox met een schot vanaf 13 meter de gelijkmaker aan te tekenen. Ondanks het betere Bergeijk kwam Unitas toch op voorsprong. Weer was een corner het breekpunt. Nu kopte Sam Franssen raak (2-1). Lang behield Unitas deze voorsprong niet want weer was het Ward Cox die een goede aanval van Bergeijk met de gelijkmaker afrondde (71e minuut).Met een slotoffensief wist de thuisclub ver in blessuretijd de 3e te maken en zo de eindstand op 3-2 te zetten.

Opstelling:
Bauhaus; Lavrijssen, Rutten, L. van de Laar, Bax; Huizers, Cox, S. Cuypers; J. Cuypers (75. Rutten), Jansen (88. T. van de Laar), Bergmans.

Volgende week speelt Bergeijk thuis tegen Hapert (aanvang 14.00 uur!!!!)