Bram van de Vinne, trainer RKVV Bergeijk heren 1, stopt na dit seizoen

Bram van de Vinne gaat na dit seizoen niet verder als hoofdtrainer heren 1 van RKVV Bergeijk. Hij heeft besloten in te gaan op een aanbieding van FC Eindhoven voor komend seizoen, voor uitbreiding van zijn rol aldaar. Dat betekent dat dat voor hem niet meer te combineren is met het hoofdtrainerschap van ons eerste team. Voor onze vereniging heel jammer, maar we respecteren zijn besluit. Bram is bij ons bezig aan zijn eerste seizoen. Onder zijn leiding won RKVV Bergeijk afgelopen najaar de eerste periode in de 4e klasse E en staat het team momenteel tweede achter Unitas´59.

Bram heeft zich bij onze vereniging bewezen als een uitstekende trainer en we zijn er van overtuigd dat hij zich het lopende seizoen met volle overgave blijft inzetten voor onze vereniging.