SPONSOR WORDEN

In de huidige maatschappij is de voetbalsport niet meer weg te denken. De voetballerij schept mogelijkheden op zowel sociaal-maatschappelijk als zakelijk vlak. Zo ook bij RKVV Bergeijk, de grootste voetbalvereniging uit de regio Bergeijk. Onze vereniging kenmerkt zich door de grote mate van betrokkenheid, gezelligheid en onderlinge verbondenheid tussen bestuur, leden, spelers, supporters en sponsoren. Gezien de gezond ambitieuze plannen van RKVV Bergeijk is het zaak om de zakelijke en sportieve krachten te bundelen. De geel-blauwe voetbalvereniging biedt hiervoor een uitstekend platform voor het bedrijfsleven!

De vereniging

RKVV Bergeijk is volop in beweging. Met ruim 750 leden is RKVV Bergeijk één van de grootste sportclubs uit de regio. Ruim 100 vrijwilligers zorgen ervoor dat alle leden elke keer weer met veel plezier het voetbalveld betreden. Ook op het gebied van meisjes- en damesvoetbal heeft RKVV Bergeijk een voortrekkersrol in regio de Kempen.

Het gedegen beleid van de afgelopen jaren heeft ertoe geleid dat de club de maatschappelijke functies goed kan uitvoeren. RKVV Bergeijk moet echter creatief zijn om naast de contributiegelden opbrengst te genereren.

De steun vanuit het bedrijfsleven is hierbij essentieel. Met de financiële of materiële bijdrages uit het bedrijfsleven zijn o.a. de kleedkamers vernieuwd, is er een prachtig kunstgrasveld aangelegd en is de kantine onlangs verbouwd.

De komende tijd wil de club zich graag richten op het 90-jarig bestaan en het renoveren van sportpark de Bergerheide. Hiernaast streven we ernaar een stabiele derdeklasser te worden met veel lokale spelers. Daarbij is de jeugdopleiding groeiende en zeer belangrijk.

Mogelijkheden

De sponsorcommissie van RKVV Bergeijk heeft verschillende sponsorpakketten samengesteld. Er zit gegarandeerd een pakket tussen die past bij uw doelstellingen. Wij bespreken het graag met u! Wilt u liever een pakket op maat? Wij bespreken graag uw specifieke wensen om tot een pakket te komen dat naadloos aansluit op de wensen van uw bedrijf.

Contact

Als u na het lezen van bovenstaande geïnteresseerd bent geraakt, ideeën heeft of iets wilt bijdragen aan het team van uw kind, neefje, kleinkind of aan de club als geheel, staan wij graag geheel vrijblijvend voor u en wellicht uw bedrijf klaar om het complete scala aan mogelijkheden met u te bespreken. Neem gerust contact op met één van onderstaande leden van de Sponsorcommissie van RKVV Bergeijk. Wij zijn te bereiken via sponsoradmin@rkvvbergeijk.nl of op de onderstaande telefoonnummers. We hopen u spoedig als sponsor te mogen verwelkomen!

Sponsorcommissie RKVV Bergeijk
Martijn Bakker