SPORTSTUIF Geopend

Vanmiddag (1 dec) om 14u00 heeft Wethouder Stef Luijten BSO SPORTSTUIF op Sportpark De Bergerheide officieel geopend.
Wij wensen Bas en Jolanda veel succes toe.

Nu op Sportpark De Bergerheide: Sportstuif Bergeijk

Vandaag start Sportstuif Bergeijk op ons sportpark! Bas en Jolanda van deze BSO (Buitenschoolse Opvang) stellen zich graag aan onze leden voor: Samen hebben wij de mogelijkheid gekregen om vanuit Sportstuif een nieuwe locatie in het mooie Bergeijk te gaan openen. Vanaf 1 december 2023 zullen wij bij voetbalvereniging RKVV Bergeijk iedere schooldag, studiedag en in de vakanties kinderen gaan opvangen in de kantine. Hiervoor zullen wij kinderen gaan ophalen bij ‘alle’ basisscholen in de gemeente Bergeijk. Dit zullen we doen met onze herkenbare blauwe Dacia’s. Tijdens de buitenschoolse opvang zullen we de kinderen verschillende sport- en spel activiteiten gaan aanbieden op het terrein en de velden van de voetbal. Hierbij denkend aan sporten zoals basketbal, handbal en tennis en spelvormen zoals trefbal, levend-stratego, speurtochten en nog veel meer!

Iedere maandag, dinsdag en donderdag zullen wij geopend zijn van 14.00 uur tot uiterlijk 18.30 uur. Op woensdag en vrijdag halen we de kinderen al eerder uit school en zijn we al open vanaf 12.00 uur. Naast de BSO organiseren we ook nog veel meer. Zo kijken we er erg naar uit om samen met RKVV Bergeijk verschillende projecten en activiteiten te gaan opzetten om sport en beweging voor de jeugd in de gehele gemeente te stimuleren.
Denk hierbij aan een Ouder-Kind toernooi, Open sportmiddagen op woensdag en vrijdag, voetbaltoernooien voor de jeugd en nog veel meer.

Mochten er vragen zijn over Sportstuif of kunnen wij iets voor u betekenen, dan kan je ons altijd even aanschieten op de club of bereiken via de contactgegevens op Sportstuif.nl/bergeijk. Tot snel!

Een dagje meekijken met Sportstuif klik HIER