Contributie en lidmaatschap

Lidmaatschap RKVV Bergeijk

Is voetbal iets voor jou?

RKVV Bergeijk verwelkomt uiteraard de nieuwe leden! Ben je klein of groot, pupil of veteraan, meisje of jongen, dame of heer, geel of blauw? Je bent altijd welkom bij RKVV Bergeijk! Wij bieden ook de mogelijkheid om gratis een keer te komen proef-trainen, zodat je voor jezelf kunt bekijken of voetbal iets voor jou is.

Wil je je direct aanmelden bij RKVV Bergeijk? Dan kun je gebruik maken van het aanmeldingsformulier van de KNVB.

Vragen of wijzigingen?

Jeugdleden (of ouders van jeugdleden) kunnen voor proeftrainingen of overige informatie zich wenden tot het jeugdsecretariaat:

Jeroen van Hout
Tel: 06-25 42 70 82

Personen van 18 jaar of ouder kunnen voor proeftrainingen of overige informatie zich wenden tot het secretariaat:

Wil Wils
info@rkvvbergeijk.nl

Ben je reeds lid en wil je een verhuizing doorgeven of een lidmaatschap opzeggen?
Meld dit a.u.b., onder vermelding van naam en geboortedatum, aan Sjef van Montfort via: ledenadministratie@rkvvbergeijk.nl.

Voor het seizoen 2023-2024 gelden de volgende contributiebedragen:

Senioren: € 196,18
Veteranen: € 110,-
O14 – O19 junioren: € 148,00
O8 – O13 pupillen: € 123,91
O7 Mini-pupillen: € 66,54
G-Voetbal: € 66,54**

Rustend lid: € 29,84
Niet spelend kaderlid: € 18,93
Erelid: € 0,00

De contributie wordt geïnd middels ClubCollect. Zijn hier vragen over, kunt u contact opnemen met het team dat de contributie verwerkt middels een mailtje naar contributie@rkvvbergeijk.nl

Interesse om lid te worden? De contributie voor de vrouwen/meisjes is gelijk aan de contributie van hun mannelijke leeftijdsgenoten.
Voor vragen of informatie met betrekking tot de aanmelding kunt u een email sturen naar ledenadministratie@rkvvbergeijk.nl.

** Anders dan een reguliere lidmaatschap, is bij G-voetbal belangrijk dat het nieuwe lid bij de groep past. Na enkele trainingen en een intake-gesprek wordt besloten of iemand zich bij het G-team kan aansluiten of niet. Om risico’s te beperken, dient er bij een activiteit van het G-voetbal altijd een verzorg(st)er van het lid aanwezig te zijn.

Ben je geïnteresseerd om lid te worden bij onze club? Klik hier om je aan te melden bij de KNVB!

Afmelden als lid
Afmelding van een lid dient altijd schriftelijk te gebeuren via een mail aan Ledenadministratie@rkvvbergeijk.nl met vermelding van tenminste naam, geboortedatum en team (indien van toepassing). Je ontvangt altijd een bericht dat de afmelding is ontvangen en wordt verwerkt.

Een andere wijze van afmelden wordt niet in behandeling genomen. Elk lid die het lidmaatschap van RKVV Bergeijk op wil zeggen is zelf verantwoordelijk dat dit bij Ledenadministratie@rkvvbergeijk.nl terecht komt. Het mededelen aan trainer, leider of hoofdleider wordt niet gezien als een officiële afmelding. Dit geldt ook voor eventuele aanpassingen aan je lidmaatschap.