Doelen

Supporterclub “D’n Aonhang” is ontstaan met als doel het verhogen van de sfeer binnen onze vereniging. Tijdens de wedstrijden van ons 1ste elftal zullen onze leden ons vaandelelftal op een sportieve en gezellige manier steunen om zo de sfeer te verhogen tijdens en na de wedstrijden, alsmede het verbeteren van het contact tussen supporters en spelers.

Tevens zal “D’n Aonhang” duidelijk aanwezig zijn bij diverse activiteiten binnen onze vereniging bij zowel het jeugd en seniorenvoetbal. Via deze website wordt je hierover geïnformeerd.

Contributie

Voor het symbolische bedrag van € 6,- (t/m 16 jaar  € 3,-) is men, met het gehele (thuiswonende) gezin, al lid van de supportersclub. Het lidmaatschap is geldig voor een seizoen van 1 augustus t/m 31 juli. In augustus zal de contributie via eenmalige machtiging plaatsvinden. Het lidmaatschap en contributie staat los van RKVV Bergeijk en van alle nevenactiviteiten.

Aanmelden voor Supporterclub “D’n Aonhang” kan bij de bestuursleden van Supporterclub “D’n Aonhang”:

Wilma den Hartog, Bram Rombouts (Penningmeester), Marianne & Wil Willems.

Dit kan via de e-mail: