De helden van RKVV Bergeijk worden weer op de foto gezet!

Dit seizoen is het weer zover! RKVV Bergeijk brengt samen met AH een voetbalplaatjesalbum uit! Dit betekent, dat we alle leden op de foto gaan zetten en dat deze foto’s als sticker in het album kunnen worden geplakt.
Dit geldt niet alleen voor de spelers/speelsters van RKVV Bergeijk, maar ook voor bijvoorbeeld de commissieleden. We krijgen dus een mooi RKVV Bergeijk-album met daarin alle helden van onze vereniging!

Er is uiteraard geen verplichting om deel te nemen aan deze plaatjesactie, maar het is natuurlijk wel heel leuk om in het album te komen te staan.
In verband met de AVG-regeling (Algemene verordening gegevensbescherming) is het wel belangrijk dat je AVG-formulier (klik HIER) voor jezelf (indien ouder dan 16 jaar) of voor je kind (16 jaar of jonger) invult en inlevert bij de fotograaf.
De foto’s worden op ons sportpark in december gemaakt. We proberen dit rondom een thuiswedstrijd te organiseren. Mocht deze thuiswedstrijd worden afgelast dan gaat de fotoshoot toch door.
Je trainer of leider krijgt nog een datum en tijdstip door.

Per persoon graag één formulier inleveren. Als er geen formulier wordt ingeleverd, kunnen wij jou dus niet fotograferen en ook niet publiceren.
Tevens wordt er een elftalfoto gemaakt. Deze foto wordt op de website gepubliceerd.

Laten we er een mooi RKVV Bergeijk bewaarboek van maken, vergeet dus niet het formulier in te vullen en in te leveren!