RKVV Bergeijk op zoek naar hoofdtrainer

RKVV Bergeijk is op zoek naar hoofdtrainer voor heren 1 voor seizoen 2024-2025

RKVV Bergeijk is een 4e klasser in de mooie Kempen. We zijn voor volgend seizoen op zoek naar een hoofdtrainer heren 1 van onze vereniging. Je dient in bezit te zijn van de vereiste diploma’s. Je vindt clubgevoel belangrijk. Dat betekent dat je naast je rol als trainer van de selectie ook oog hebt voor onder meer doorstroming van de jeugd. Daarnaast heb je natuurlijk overwicht waardoor je in staat bent om op het juiste moment boven de groep te staan en tegelijkertijd ook past binnen de groep. Je kunt maximale prestaties, zowel op teamniveau als op individueel niveau en het sociale aspect van een dorpsclub goed combineren.

Informatie/interesse
Informatie over deze vacature is te verkrijgen bij het hoofd Technische Zaken van RKVV Bergeijk, Frank Cuypers, tz@rkvvbergeijk.nl of telefonisch: 06-23205250

Heb je interesse in deze functie en beschik je over de vereiste diploma’s, stuur dan zo snel mogelijk een sollicitatiebrief met CV naar bovenstaande e-mailadres, met een korte motivatie.