De Elftal in een box-actie: groot succes

Carnaval staat voor de deur! En dat betekent dat we weer keer terug zijn met de succesvolle ‘Elftal in een box-actie’. Evenals vorig jaar kun je een doos(je) heerlijke (veganistische) worstenbroodjes kopen om de juiste carnavalssfeer in huis te halen! Je kunt onze vereniging ondersteunen met de aanschaf van een doos met 7, 11, 15 of zelfs 50 worstenbroodjes. En ook een nieuwe veganistische variant behoort dit jaar tot ons assortiment: het vegan pittig groentebroodje! Deze kun je bestellen per 7 stuks.

Ik bestel voor thuis

Je kunt jouw box/boxen ophalen bij RKVV Bergeijk op vrijdag 9 februari. De tijden hiervan ontvang je per mail. Je kunt ook de worstenbroodjes laten bezorgen op vrijdag 9 februari tussen 15.00 en 21.30 uur. De meerprijs van het bezorgen is €2,00. De bezorging wordt uitgevoerd door vrijwilligers en de opbrengst van het bezorgen schenken wij, net als voorgaande jaren, geheel aan het KWF.

Ik bestel voor een bedrijf

Indien je namens een bedrijf besteld kunnen de worstenbroodjes warm bezorgd worden op vrijdag 9 februari, zodat je jouw collega’s kunt trakteren op een warm worstenbroodje! We stemmen van te voren de tijd met je af.

Voor alle informatie en de mogelijkheid om te bestellen, neem dan een kijkje op deze link: Elftal in een box-actie