Uitgifte sleutels, jassen, tassen en shirts seizoen 2024-2025

Beste kaderleden,

Binnenkort worden onze jeugdtrainingen weer hervat.
Dan zijn wij ook weer op het sportpark om de sleutels en kleding uit te geven.

Sleutels – de uitgifte van de sleutels vindt dit jaar plaats op maandag 12 en dinsdag 13 augustus door Rob Willems tussen 18:00 uur en 19:30 uur.

Kleding – de uitgifte van kleding vindt dit jaar plaats op maandag 12 en dinsdag 13 augustus door Adri-Jan van der Ceelen tussen 18:00 uur en 19:30 uur.
Daarnaast is er een extra uitgifte op donderdag 25 juli tussen 18:00 uur en 19:00 uur voor degenen die eerder starten met trainen/wedstrijd.

Voor alle nieuwe kaderleden:

Mede dankzij de steun van onze sponsor Wilvo Metaalbewerking kunnen wij alle kaderleden een mooie coachjas in bruikleen geven.
Nieuwe kaderleden of kaderleden die nog geen jas hebben, kunnen deze verkrijgen op 12 of 13 augustus.

Voor train(st)ers/ leid(st)ers:

Op 12 en 13 augustus kan iedereen persoonlijk zijn/haar sleutels op komen halen.
Tevens kunnen per team de wedstrijdshirtjes, trainingshesjes, ballennet etc. worden opgehaald.
Ook kunnen de (nieuwe) trainers die nog geen trainingstenue hebben een polo – trainingsbroek en trainingstrui komen passen en ophalen

Een paar aandachtspunten:

Alle spelers ontvangen van de club een sporttas in bruikleen. Deze sporttassen zijn ter beschikking gesteld door sponsor GMO Fijnmetaalbewerking.
Vraag aan ale trainers/leiders om even door te geven als er spelers zijn die nog geen sporttas hebben.

•    Alle trainers ontvangen van de club in bruikleen een trainingstenue, bestaande uit een polo, trui en trainingsbroek. Dit is mogelijk gemaakt door sponsor Bax Metaal.
•    Er zijn sets van reserveshirts beschikbaar met een afwijkende kleur, voor als de tegenstander ook met gele shirts speelt.
Deze sets zijn verkrijgbaar in de bestuurskamer. Bij deze het verzoek aan iedereen om ook met deze shirts zorgvuldig om te gaan.
Na gebruik dienen de shirts weer uitgewassen en vóór de komende zaterdag in de bestuurskamer te staan.

Tot slot:

Indien je verhinderd bent, en je kunt geen collega leider/trainer als vervanging regelen, graag even contact opnemen met Adri-Jan van der Ceelen (06-53685733) of Rob Willems (06-51695573).
Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Met vriendelijke groet,
De kledingcommissie van RKVV Bergeijk