Trainers gezocht!

RKVV Bergeijk is op zoek naar een assistent- trainer voor heren 1, een trainer voor heren 2 en een trainer voor JO 19-1 voor seizoen 2024-2025

RKVV Bergeijk is een 4e klasser in de mooie Kempen; we draaien met heren 1 mee in de top van 4e klasse E Zuid I. We zijn voor volgend seizoen op zoek naar een assistent-trainer heren 1 van onze vereniging. Je werkt samen met de hoofdtrainer aan de ontwikkeling van spelers en team. Daarbij heb je ook oog voor doorstroming van de jeugd. Je kunt maximale prestaties, zowel op teamniveau als op individueel niveau en het sociale aspect van een dorpsclub goed combineren.

Verder zijn we op zoek naar een trainer/coach voor  2e team heren. Je ziet het als een uitdaging om je met je team ten dienste te stellen van het eerste elftal en tegelijkertijd te presteren met de tot je beschikking staande spelers.

Tot je verantwoordelijkheden behoren het verzorgen van trainingen op dinsdag- en donderdagavond en het begeleiden en coachen van het tweede elftal op zondag. Tevens heb je wekelijks afstemming met de trainer/coach van het eerste elftal.

Ook voor de JO 19-1 zijn we op zoek naar een trainer/coach. Dat team is het hoogste jeugdteam en het voorportaal van de selectie. Jij speelt als trainer/coach van dat team dan ook een belangrijke rol in de doorstroming van de jeugd naar de selectie. Je traint de JO19-1 twee avonden in de week en op zaterdagmiddag begeleidt en coach je het team tijdens hun wedstrijden.

Voor alle bovengenoemde vacatures is het een pré wanneer je in het bezit van diploma’s voor trainer/coach. We bieden verder goede mogelijkheden en voorwaarden voor het volgen van cursus/opleiding, om je verder te bekwamen in het trainersvak .

Informatie/interesse
Informatie over deze vacatures is te verkrijgen bij het hoofd Technische Zaken van RKVV Bergeijk, Frank Cuypers, tz@rkvvbergeijk.nl

Heb je interesse in één van deze functies, stuur dan zo snel mogelijk een sollicitatiebrief met CV naar bovenstaande e-mailadres, met een korte motivatie.

.