Pusphaira-Bergeijk

Pusphaira- Bergeijk  0-2
Deze eerste wedstrijd van de competitie is uiteindelijk verdiend gewonnen door Bergeijk. Bergeijk dat aantrad met de 17-jarige Mats van Diepen als keeper en de van een langdurige herstelde Stijn Cuypers al vervanger van de langdurig geblesseerde aanvoerder/laatste man Ruud Willems.
De eerste helft ging doelpuntloos voorbij. Aan beide zijden vielen voldoende kansen om een hoge score te verwezenlijken maar de verdedigen en de doelmannen bleven steeds de bovenliggende partij. Rust 0-0.
In de 8e minuut van de 2e helft werd dan toch eindelijk gescoord. Na een corner van Gijs Jansen tikte Piet Michiels bij de 1e paal de bal in het netje (0-1).
De thuisclub ging massaal in de aanval. Er kwamen wederom diverse kansen maar nu waren de betere kansen voor Bergeijk via de counter. Nog maar een keer wist Bergeijk het doelnet te vinden toen in de 85e minuut Bastian Rondeel voorzetten en Gijs Jansen scoorde (0-2).
Opstelling Bergeijk:
Mats van Diepen, Jop Lavrijssen, Stijn Cuypers, Luc van de Laar, Rik Daams, Tom Huijzers, Thijs van de Laar, Colin Bergmans (80 Hendrik Smets), Piet Michielse (55 Samim Yusofi), Gijs Jansen en Bastian Rondeel.