Netersel – Bergeijk 0-7

Bergeijk heeft een ruime en verdiende overwinning behaald tegen Netersel. Op beslissende momenten werd het ook niet zo moeilijk gemaakt. Diverse goals werden min of meer cadeau gegeven.
Uitpakken was regelmatig voldoende.

Bergeijk blijft met nog 3 wedstrijden te gaan aan de leiding staan met RKGSV en Dommelen en
Unitas´59 op geringe afstand,

In de eerste minuut stond Bergeijk al op voosprong toen een misverstand tussen een Neterselse verdediger en de keeper Samim Yusofi in  staat stelde om van dichtbij te scoren (0-1).
Bergeijk bepaalde het spel en in de 20e minuut lag er logischerwijs (!) de 0-2 in.
Jens Cuypers haalde de trekker over.
Bergeijk kwam  voor rust nog een keer gevaarlijk voor de dag via Jens Cuijpers. Het eerste gevaar voor Netersel ontstond pas in de 35e minuut maar Daan Bauhaus redde de inzet.

Rust 0-2.

In de beginfase van de 2e helft werd de wedstrijd al min of meer beslist. In de 48e minuut maakt Stijn Cuypers uit een scrimmage 0-3 en in de 51e minuut kopte Colin Bergmans onder de keeper door (0-4).

Samim Yusofi haalde in de 60e minuut van 25 meter uit en zette 0-5 op het scorebord.
Zes minuten later was het weer prijs nu was het de tweede treffer van Stijn Cuypers (0-6).
De ingevallen Gijs Jansen mocht in de 79e minuut de eindstand op het scorebord zetten door uit een vrije trap rechtstreeks 0-7 te maken.

Opstelling Bergeijk: Daan Bauhaus, Jop Lavrijssen, Len Rutten, Luuk van de Laar, Tom Huijzers, Ward Cox, Stijn Cuypers, Jens Cuypers, Colin Bergmans, Samim Yusofi en Bram Bax
Ingevallen Gijs Jansen en Piet Michielse.

Bergeijk speelt de komende zondagen nog uit tegen Nieuw Woensel en Hapert en de laatste wedstrijd op maandag 20 mei thuis tegen Unitas ’59.
Het beloofd nog een spannend einde van deze competitie te worden.