Kledinglijn RKVV Bergeijk 2022- 2028

Beste leden,

Met trots kunnen we aankondigen dat we onlangs een nieuwe kledingleverancier hebben gevonden, namelijk: Patrick. Met hen zijn we een zesjarige overeenkomst aangegaan. Dit houdt in, dat we volgend seizoen in een compleet nieuw tenue spelen, de trainers en leiders over een trainingsoutfit gaan beschikken en dat we als vereniging alle actieve leden, jeugd en senioren, éénmalig een voetbalbroek en -sokken (gratis) beschikbaar kunnen stellen. Het aankleden van kaderleden is mogelijk gemaakt door de hoofdsponsoren: WILVO en Bax Metaal, die we uiteraard zeer dankbaar zijn!

Ook zal er een nieuwe kledinglijn komen in de vorm van trainingspakken, trainingsshirts, etc. Deze komen beschikbaar in een webshop en kunnen door de leden worden besteld. De wedstrijdbroekjes en -sokken die de leden nu krijgen, worden eenmalig gratis verstrekt. Daarna zijn deze via de webshop te verkrijgen.

Wij willen u er graag op wijzen dat u dus voorafgaand aan het nieuwe seizoen geen wedstrijdbroeken en/of wedstrijd hoeft aan te schaffen. Ook met aanschaf van trainings-outfit (zowel lang als kort) kunt u beter nog even wachten tot de website beschikbaar is. Er zal bij aanvang van het seizoen een pasdag op de vereniging worden georganiseerd om de juiste maten te kunnen bestellen. Er is met Patrick een dusdanig interessante deal afgesloten, dat deze ook voor de leden zeer aantrekkelijk is.

Wij houden u verder op de hoogte over onze nieuwe kledingleverancier. Op korte termijn presenteren wij het nieuwe tenue en wordt de pasdag bekend. Wij verzoeken u de social media kanalen van RKVV Bergeijk zorgvuldig in de gaten te blijven houden.

Als laatste willen we de vorige kledingleveranciers bedanken: het merk Masita samen met hun dealers Sport51 en Bax Totaalrecreatie. Hartelijk dank voor de jarenlange inzet en zeer goede samenwerking!

Mocht u vragen hebben over bovenstaand, kunt u contact opnemen met Martijn Bakker: sponsoradmin@rkvvbergeijk.nl of Bart Reuter: voorzitter@rkvvbergeijk.nl.

Tot snel!

Met sportieve groet,