DOSKO ´32 – Bergeijk 1-6 (beker)

Deze bekerwedstrijd tegen 5e klasser Dosko uit Duizel werd uiteindelijk met ruime cijfers gewonnen. De eerste helft kwam Bergeijk zelfs op achterstand. Bergeijk kwam vlak voor rust verdiend aan de gelijkmaker en kon in de 2e helft ruim afstand nemen met maar liefst 5 doelpunten.
Bergeijk begon sterk aan de wedstrijd maar lat en slecht afwerken van de kansen en de goede doelman stond Bergeijks succes in de weg.

Een van de spaarzame Dosko-aanvallen leverde een corner op en uit deze corner in de 30eminuut werd zowaar 0-1 gescoord. Deze voorsprong werd pas vlak voor rust tenietgedaan door een doelpunt van Satijn Cuypers.
Rust 1-1.

In de 50e minuut kwam Bergeijk op voorsprong uit een vrije trap van Stijn Cuypers die via binnenkant paal in het doel verdween (1-2). Bergeijk wist met snelle aanvallen steeds weer gevaar te ontwikkelen en nu werd het doel ook gevonden. In de 55e minuut was Jens Cuypers die 1-3 aantekende.
In de slotfase van de wedstrijd werd de score tot grote hoogte opgevoegd via Tygo Rutten 2x en Samim Yusofi (1x).

Aanstaande zondag speel Bergeijk uit tegen medekoploper RKGSV Gerwen.