AH voetbalplaatjes actie start maandag

AH-Plaatjesactie start maandag

Vanaf aankomende maandag start de plaatjesactie bij AH Bergeijk! Alle leden hebben de kans gekregen om op de foto te gaan.
Deze foto’s zijn op stickers geprint. Men krijgt bij elke €15,- besteding een setje met 9 stickers. Als je dus voor € 45,- boodschappen doet, krijg je 27 setjes! In totaal kan men bijna 600 stickers sparen en in het RKVV Bergeijk album plakken!

De leden die op de foto zijn gegaan, ontvangen dankzij een grote groep vrijwilligers voor aanstaande dinsdag een gepersonaliseerde (!) album in de brievenbus! Hier staat je naam en foto op de voorkant! De gepersonaliseerde albums die we niet kunnen bezorgen (bijv. adres onbekend of buiten Bergeijk) zijn gratis af te halen in de bestuurskamer.
Er zijn enkele niet-gepersonaliseerde albums voor € 4,- te koop bij de servicebalie van de AH. Wie het eerst komt…

De actie loopt tot en met 14 april. Elke week is er op maandag, dinsdag en woensdag is een bakkerijproduct waarbij je extra plaatjes krijgt.

Veel spaarplezier en houd je social media kanalen van RKVV Bergeijk in de gaten voor speciale acties!