Inname sleutels, jassen, tassen en shirts

Voor de kaderleden: inname sleutels, jassen, tassen en shirts

Beste train(st)ers/leid(st)ers en andere kaderleden van RKVV Bergeijk.
Het einde van het seizoen is in zicht.
Op dinsdag 18 juni en woensdag 19 juni zijn wij op het sportpark aanwezig om van iedereen weer de materialen en sleutels in te nemen die in bruikleen zijn van de vereniging.

Voor alle stoppende kaderleden:
Voor alle stoppende kaderleden geldt dat zij hun materialen in bruikleen terug kunnen brengen volgens onderstaand tijdschema. Hieronder vallen o.a. de sleutels, de kaderjas, trainingstenue en eventuele sporttas die beschikbaar zijn gesteld door de club.

Dinsdag 18 juni
19:30 – 20:00
Woensdag 19 juni
19:30 – 20:00

Stoppende train(st)ers/leid(st)ers mogen zich uiteraard ook aan onderstaand tijdschema houden.

Voor train(st)ers/leid(st)ers:
Jullie vragen we alle materialen en sleutels in bruikleen terug te brengen volgens onderstaand tijdschema.
Dinsdag 18 juni
18:30 – 18:50 uur mini’s en O8
18:50 – 19:10 uur O9 en O10
19:10 – 19:30 uur O11 en O12

19:30 – 20:00 uur senioren
Woensdag 19 juni
18:30 – 18:45 uur O13
18:45 – 19:00 uur O15
19:00 – 19:15 uur O17

19:15 – 19:30 uur O19 en O20
19:30 – 20:00 uur senioren

Wat dient er ingeleverd te worden?:

• sleutels ballenkar
  • sleutel 10
  • wedstrijdshirts incl. keepershirt
  • waterzak
  • bidons
  • ballennet
  • trainingshesjes (graag gewassen!)
  • voetballen die nog thuis liggen en van de club zijn

Let op: Graag ook van je eigen team alle (RKVV Bergeijk) sporttassen van alle stoppende teamleden verzamelen en inleveren.

Een paar aandachtpunten:

• De wedstrijdshirts zijn voorzien van rugnummers. Graag vooraf zelf controleren alle shirts/rugnummers en het keepershirt in de tas zitten. Zo niet, geef dit dan duidelijk aan bij inleveren.
  • Graag de materialen ook inleveren als je verwacht volgend jaar weer van hetzelfde team/elftal leider/trainer te zijn.
  • Graag bij het inleveren van de shirts ook eventuele op- of aanmerkingen doorgeven (slijtage/maatvoering/aantal etc.).
  • Gelieve alle sleutels van de club in te leveren.
  • Op 18 juni en 19 juni zullen de sleutels voor het nieuwe seizoen al zoveel mogelijk uitgereikt worden.

Wij willen iedereen verzoeken om zich te houden aan het tijdschema zoals dat hierboven is afgegeven. Na het inleveren gaan wij ervoor zorgen dat alles weer in orde gemaakt wordt voor komend seizoen.

Voor het nieuwe seizoen zijn de uitgiftedata ook al bekend:
– maandagavond 12 augustus
– dinsdagavond 13 augustus
– extra avond op donderdag 25 juli (voor degenen die eerder starten met trainen/wedstrijd)
Nader bericht over de uitgifte volgt later.

Indien je verhinderd bent, en je kunt geen collega leider/trainer als vervanging regelen, graag even contact opnemen met Adri-Jan van der Ceelen (materialen) (06-53685733) of Rob Willems (sleutels) (06-51695573).

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Met vriendelijke groet,

De kledingcommissie van RKVV Bergeijk