Wedstrijdtenue

Wedstrijdbroekjes en -kousen

Sinds afgelopen seizoen spelen alle elftallen van RKVV Bergeijk in de wedstrijdkleding van het sportmerk Patrick.
Daarom hebben alle spelers verleden jaar een wedstrijdshirt (in bruikleen), wedstrijdbroekje en kousen ontvangen.
Het broekje en de kousen blijven dus eigendom onze leden!
Nieuwe leden of als huidige leden de kleding wensen te vernieuwen, dienen vanaf deze dit seizoen hun wedstrijdbroekje -en kousen via RKVV Bergeijk aan te schaffen.
Het aantrekken van andere wedstrijdkleding bij de wedstrijden van RKVV Bergeijk is niet toegestaan.

De prijzen voor de kleding zijn:
Wedstrijdbroek: € 12,50 (inclusief btw)
Wedstrijdkousen: € 12,50 (inclusief btw)

Deze kleding kan worden besteld bij Adri-Jan van der Ceelen.
Hij is te bereiken via kleding@rkvvbergeijk.nl of 06-53685733.

Ook in het nieuwe seizoen worden wedstrijdshirtjes in bruikleen via de coaches overhandigd.
Op korte termijn informeren wij onze leden over de mogelijke (en niet verplichte) aanschaf van de andere RKVV Bergeijk-kledingartikelen.