Terlo – Bergeijk 2-2

Net als bij de bekerwedstrijd eindigde de derby in een 2-2- gelijkspel. In een levendige wedstrijd met aan beide zijden vele kansen en nog meer mog de beginfase had Terlo het initiatief dat vooralsnog niet leidde tot echt gevaarlijke kansen.

Bergeijk liet pas van zich horen in de 13e minuut toen een drietal harde inzetten gekeerd werd door de Terlo-keeper.
Terlo kon hierna toch enige druk op de Bergeijk-defensie uitoefen en een vrije trap in de 28e minuut leidde het eerste doelpunt in.
Klapwijk kopte de bal over de keeper binnen (1-0).
Bergeijk reageerde meteen en Stijn Cuijpers zag twee minuten later zijn afstandsschot in het doel verdwijnen (1-1).
In de 41e minuut kreeg Terlo een beste kans om met voorsprong de rust in de gaan maar de toegekende strafschop werd gemist.
Rust 1-1.

Na rust bouwde Bergeijk een overwicht op maar verzuimde werd om te scoren.
Terlo kreeg 2 kansen en een daarvan werd wel verzilverd (78e minuut 2-1).
Ook nu reageerde Bergeijk meteen en de ingevallen Samim Yusofi zag zijn afstandsschot via een Terlo-verdediger in het doel verdwijnen.

Opstelling Bergeijk:

Daan Bauhaus, Jop Lavrijssen, Len Rutten, Luuk van de Laar,  Tom Huijzers, Bastian Rondeel (70. Bram Bax), Ward Cox (70. Samim Yusofi) Jens Cuijpers (88. Rik Daams)  Stijn Cuypers, Gijs Jansen en Colin Bergmanselijkheden hielden beide partijen een puntje en dat was ook terecht.