Spelers G-team RKVV Bergeijk spelen voor PSV en FC Eindhoven

Afgelopen woensdag was het G-team van RKVV Bergeijk aanwezig bij ‘Coaches on Tour 2023’. Dit toernooi is speciaal voor voetballers/-sters die in club verband aangepast sporten.
Het evenement wordt jaarlijks georganiseerd door de Coaches Betaald Voetbal en wordt ondersteund door de KNVB en de BSBV (Belangenvereniging Scheidsrechters Betaald Voetbal).
Het betrof de 30ste (!) editie van het toernooi, dat voor de zuidelijke clubs bij OJC Rosmalen werd georganiseerd. De spelers van RKVV Bergeijk werden verdeeld over FC Eindhoven en PSV en zij speelden tegen de andere profclubs uit Brabant.
Tegelijkertijd werden in andere regio’s ook toernooien georganiseerd. De trainers van de profclubs coachte hun team naar de overwinning en de wedstrijden werden gefloten door scheidsrechters uit het betaald voetbal.
Erwin Koeman, de assistent-trainer van het Nederlands Elftal, opende het toernooi met een welkomstwoordje.

Het werd een hele belevenis voor de spelers! Ondanks de goede coaching van Peter Bosz en Rob Maas (beiden PSV) en Willem Weijs en Bastiaan Riemersma (beiden FC Eindhoven) vielen de spelers van RKVV Bergeijk net niet in de prijzen.
RKC Waalwijk en NAC Breda waren iets te sterk. Maar dat mocht de pret zeker niet drukken.
Het werd een fantastische avond waar de proftrainers en scheidsrechters alle tijd namen om met de voetballers op de foto te gaan.
Het G-team van RKVV Bergeijk bedankt dan ook de organisatie voor het mooie evenement!